Pískovnička byla dnes za asistence dosavadních uživatelů převezena na své pracovní místo.Jsou připraveny různé štětce, misky, "uhlazovátka" a stěrky. Věřím, že bude dobře sloužit. :-)
středa 20. července 2016
neděle 26. června 2016
Pískovnička podruhé :-)
Pískovnička už je doma :-)
Právě prochází zátěžovými zkouškami mých dětí a brzy ji budu mít v práci :-)
Právě prochází zátěžovými zkouškami mých dětí a brzy ji budu mít v práci :-)
čtvrtek 23. června 2016
Pískovnička :-)
Motoriku a grafomotoriku můžeme také rozvíjet pomocí tzv. pískovničky.
Jedná se v nejjednodušší formě o větší tác s vyšším okrajem a rovným dnem, případně je to nízká dřevěná nebo plastová bedýnka. Uvnitř je nasypáno takové množství speciálního písku (v domácím prostředí i hrubé mouky), aby se do něj snadno kreslilo ať už prsty nebo různými štětci, hráběmi, míčky, válci, které vytváří v písku obrazce.Vzniklé obrázky může dítě dle fantazie doplňovat kamínky, korálky apod. Opravdu se fantazii meze nekladou :-)
úterý 7. června 2016
Nově absolvované výcvikové kurzy :-)
Není špatné si občas ověřit, že ve své práci jdu správným směrem a poslechnout si zkušenosti zkušenějších :-)
Takže jsem absolvovala dva nové semináře z oblasti speciální pedagogiky.
První u paní docentky Olgy Zelinkové s tématem Reedukace dyslexie a dysortografie - výcvikový kurz.
A druhý u magistry Jiřiny Bednářové - Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku.
První u paní docentky Olgy Zelinkové s tématem Reedukace dyslexie a dysortografie - výcvikový kurz.
A druhý u magistry Jiřiny Bednářové - Rozvoj grafomotoriky u dětí předškolního a mladšího školního věku.
Děkuji za milá setkání, která mi dala zase spoustu informací a nových zkušeností do praxe :-)
středa 18. května 2016
rozhovor o školní zralosti, grafomotorice a mé práci
Dne 13. 4. 2016 vyšla ve Slováckém deníku část rozhovoru o mé práci. Doposud nebyla vydána plná verze rozhovoru na webových stránkách novin, proto nabízím k přečtení alespoň tištěnou verzi.
pondělí 18. dubna 2016
Percepční a motorická oslabení ve školní praxi
Tento
diagnostický a nápravný program vychází z nezralostí
centrálního nervového systému - to znamená, že se nevytvořily
nervové spoje, které umožňují správný příjem informací,
jejich uložení, vybavení a automatické použití, když je
potřebujeme.
Terapeutickými
cvičeními pomáháme vytvářet co nejefektivnější spojení v
mozku, dochází k posilování a propojení nervových center a
vyhasínání špatně fungujících cest. Pokud jsou cvičení
správně prováděna, nově vytvořená nervová spojení
nevyhasínají.
středa 13. dubna 2016
Napsali o nás 😊
O mé práci si také můžete přečíst v rozhovoru, který vyšel 13. 4. 2016 ve Slováckém deníku. Ve Slováckém deníku je jen část, celý rozhovor bude k přečtení na webových stránkách SD. 😊
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)